Het wiel uitvinden

Ik ben echt bezig het wiel uit te vinden. Dit wordt een dagtaak. Wie ga ik allemaal mailen dat mijn bundel “boven de markt hangt” ?  Ja, hangt is wel het goede woord en dan meer als een dreigende donderwolk dan als een wit schapenwolkje.  ’s Nachts stel ik me voor hoe de gedrukte bundels arriveren en, net als in Kaas van Elschot, in huis moeten worden opgestapeld. Niet voor niets staat in mijn contract met Stock dat ik na overleg het recht kan krijgen om de overgebleven exemplaren tegen een ramsjprijs te verkopen. Ze hebben aan alles gedacht.
Vanochtend heb ik gekeken of ik lijsten kan maken van adressen  voor het opstellen van een persbericht:
radiostations, tv programma’s, leesclubs, boekhandels, krantenrubrieken, tijdschriften. Ze moeten allemaal op de hoogte zijn. Kan ik niet beter iemand inschakelen die al aan het wiel aan het draaien is?
Van Jeroen Thijssen, mijn enige relatie onder de journalisten, kreeg ik een mailtje terug dat de link naar mijn website niet werkte. Uitgerekend naar hem. Mijn publicitaIre actie begint goed!
Vanavond heb ik een sessie met de student die me helpt met WordPress.
En vorige week heb ik met S gebrainstormd over een alternatief voor de omslagplaatjes. Hij was vast van eigen kunnen overtuigd. We zullen zien..

2 reacties op “Het wiel uitvinden

  1. Het is me uit het hart gegrepen hoor. Ik heb er ook nog een hoop geld mee verloren.Ik raad iedereen aan: Geef nooit iets uit in eigen beheer. Laat het voor je doen.

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.